HIT DANA: I follow rivers
 
 
 
Kategorije
Zadnje vijesti

--------------------------------

Srijeda 22/05/13

'Kurikulum zdravstvenog odgoja moj je najbolji potez'

--------------------------------

Srijeda 22/05/13

Manic Street Preachers snimaju čak dva nova albuma?

--------------------------------

Srijeda 22/05/13

Depeche Mode počinju u 21 sat i svirat će dva sata

--------------------------------

Srijeda 22/05/13

Grad Šibenik raspisao natječaj za glavni i izvedbeni projekt uređenja bivšeg kina Odeon

--------------------------------

Srijeda 22/05/13

Vremenska prognoza

--------------------------------

Petak 17/05/13

Otvoreno košarkaško igralište na Baldekinu

--------------------------------

Petak 17/05/13

Voda na Boraji stigla ispred osamdeset kućanstava

--------------------------------

Četvrtak 16/05/13

MMF se trebao zvati prije četiri godine

--------------------------------

Četvrtak 16/05/13

Objavljene nominacije za BET 2013 nagrade

--------------------------------

Četvrtak 16/05/13

Završeni radovi na uređenju Ražinske ulice na Brodarici i stepenice na Šubićevcu

Top 3 stranih hitova
1

Low Deep T.

Casablanca

2

Daft Punk feat. Pharell

Get Lucky

3

Pink feat. Nate Russ

Just Give Me A Reason

cijela top lista
Top 3 domaćih hitova
1

Klapa Godimenti & Jus' Ron

Nazovi me svojim

2

Silente

Terca na tišinu

3

Dok Analog X

Demokracija

cijela top lista
 
 
Zanimljivosti Subota
 
  Ponedjeljak 02/07/12

Čokolada je dobra za što?! Nećete moći vjerovati

   
   

Nedavna istraživanja vezana za sve vrste sunčanja i izlaganja UV zrakama nisu donijela dobre vijesti... Osim što pretejrano i nezaštićeno izlaganje suncu ili još gore solariju, može uzrokovati rak kože, sada je dokazano da čak i umjetna boja špricanjem (radi DHA sastojka) može biti pogubna po zdravlje.

Ali ipak ima dobrih vijesti na UV fronti i to veoma slatkih vijesti – čokolada je prirodni način zaštite od sunca (na neki način).

Nije da ikome od nas treba poticaja da jedemo više čokolade, ali najnovije istraživanje je dokazalo da sastojci pronađeni u kakau bogatom flavanolima, ne samo da opskrbljuje tijelo antioksidansima korisnima za zdravlje srca, već i štiti kožu od UV zraka.

Istraživanje objavljeno u Journal of Nutrition pokazalo je da je kod grupe žena koje su dnevno jele 326 mg kakaa bogatog flavanolom u toku 12 tjedana smanjena osjetljivost na UV zrake, povećan je protok krvi, te pojačana hidratacija i elastičnost kože, puno više nego kod ispitanica koje nisu jele slatko.

Rezultat? Grupa žena koja je dobivala svoju dnevnu dozu flavanola je bila manje osjetljiva na sunčeve opekotine.

Prerađene čokolade, kao ove spomenute, krcate su šećerima i nemaju ni približno dovoljno prave čokolade. Najbolji odabir bila bi organska tamna čokolada sa što većim udjelom kakaa, koja sadrži sve što je potrebno vašoj koži.

Izvor: Žena.hr

     
 
Povratak
 
Video streaming
Online streaming
Anketa

 

Kako Vam se sviđaju nove stranice Radio Ritma?

Super

Dobro

Loše

 

|

 

Marketing
Emisija MALI BIZNIS
 
 

©2013 RADIO RITAM | RADIO RITAM D.O.O. | Stjepana Radića 24 | HR - 22000 Šibenik | tel. +385 (0)22 212852

 

Median.hrIt-lab.hr